Sunday 3 October 2010

Eat And Pose...Office Mode

Open House merata, selalu kalau weekend mesti la jln tu clear jer...tp, dalam bln nie, weekend pon jln mcm weekdays..Office aku pon ader gak wat jamuan sempena rayer...walaupon dlm keadaan ckit critical..tp still wat la jamuan..Tp, kali ni kiter wat pot luck sajer..tp mcm best lak kali ni, sebb semua org participate..semua mknn dapat rasa.. Aku sepanjang di muka bumi Allah ni, x pernah lagi mkn gado-gado...huh, mesti korang pk aku ni dr planet mana kan...tp aku belom pernah rasa lagi gado-gado..nama pon br aku dgr pada hr tersebut...wah, mula2 jual mhl, x nk la mkn...x pandai la...itu la..ini laa...sekali pekena..aku tunggu je, kat bekas gado2 tu..huhuhuh...erm..aku dipertugaskan utk wat sambal udang...sebelum ni, aku selalu gak wat sambal udang, tp dalam kuantiti yg sedikit..sekang kena wat kuantiti yg byk...(byk dr selalu laa)..Agak cuak laa sbb takot x sedap..yer la, bkn kwn2 jer yg mkn, manager2...semua mkn kan..risau jgk..tp, Alhamdulillah, laku gak sambal udang aku diiringi puji-pujian dr mereka..huhuh..kembang dan melayang sekejap..kikikiki....


meh kiter layan sejenak gambow aku n kwn2 melayan segala juadah yg disediakn kami...

dimulakan dengan DOA


Bila bleh start mkn nieee???


Jom serang...


MKn-mkn..


Dah habes ker??huhuh..x sempat ambekk...


simpan kat I ckit....


Pot Luck


Desert


Geng Kuat MkN...


Semua pegang mknn...


Muka kenyang...


eat & pose

No comments:

Post a Comment