Wednesday 6 October 2010

Knitting Passion


Aku kan, sedikit sengal tau.. Semalam secara tetibanya datang satu minat yg dah x boleh di sangkal2 lagi dah...dah x boleh di sekat angin...tetiba datang keinginan nak mengait secara drastik...Aku x tau la sapa yg pi santau aku..Aku pon x faham, tetiba minat yg membuak-buak dtg...Aku dah menggegel dah nk mengait ni...dah x bleh thn2 dah...huhuh...pd hr yg sama gak aku ajak Nadi pi cari tools utk mengait...Punya lah round2 satu JLN TAR..x jgk jumpa tools utk mengait..Habes kedai2 India aku masuk...Baju aku n Nadi dah berbau colok asap diorng dah...punyalah busuk.... Tapi x per...semangat tu tetap ada...Ssh nk cari jarum kait nie..Sbb bkn aku ketagih nk mengait jarum satu...tp jarum dua..kat M'sia, jarang sgt org kait pakai jarum 2..so, ssh la sikit nk cari...Tp aku x kira, aku nk jgk..nk jgk..Aku pi cari tools tu pd waktu lunch hour..x mkn la tghr tu, semata2 mencari benda alah tu seme...Malangnya, x jmpa gak tools tu..aku just beli benangnya sajer utk menyedapkan hatiku ini..walau pon agak disappointed... Tp x per, aku still nk meneruskan minat aku yg tetiba muncul nie...Aku balik ofice, aku surf tempat yg bleh aku beli alatan ni....Yeay!!!! Jumpa...Dekat jer pon bleh pi cari..Kat Ampang Park jer.. Nama kedai tu, Haby& Wools.. Semua jenis alatan mengait ada kat situ..Bagus sekali... Esoknya aku kesana dengan perasaan yg seronok...kekeke..lebih dari mengidam org mengandung laks...I single lg tau....hehehehe.. Dapat la beli Jarum kait 2 dengan harga RM19.90.. 

Balik dr membeli belah brng tu, terus aku kait mengait..wah semangat... neh nk menunjuk ckit hasil Amateur Knitter neh sikit...Hantam kromo punya stail..hahahah

Ntah apa2 nyer pattern..

Jarum dan Benang

Hantam Jer Labu Pattern

Walau pon aku x reti mengait sgt..Akan ku coba untuk menjadi juru kait yg berjaya...Ngeh2.. Rasa semangat semakin membuak2..la nie pon dok PK nak mengait lagi neh..Knitting is my Passion now...dont know when it last...kui2..Jangan dok hangat2 taik ayam sdh...


No comments:

Post a Comment