Friday 21 May 2010

Huhuh..Aku shedey and Nyesal..



Waaawawawwawawa.....Ya Allah ampunkan aku...I'm so sorry....Sedey la wei...huhu..Hari ni aku cukop sensetip...dah macam tisu basah dah hati aku ney..Aku nyesal yg amat apa yg aku buat..lepas ney, aku janji aku x akan wat lagi.... Haku rasa berdosa sgt, bukan sebab aku mencuri, bukan sebab aku buat benda bukan bukan2...tapi sebab aku gelak.. Gelak x salah kan...tapi aku gelak secara salah..huhuh...Mesti korang heran bin pelik kan, ada gak gelak secara salah. Bukannya sebab pitching aku gelak lari ker apa..sebab aku gelak dalam keta...ehhh..gelak dalam keta pon salah ker?????.. huhuhu..salah...bagi kes aku ney, aku rasa salah..tapi kalo korang gelak pasal kwn korang kentut dlm keta x salah kut...

      Straight to the point la wei..main2 plak dia neh...haishhh...(wahhh..mrh diri sendiri)..huhu..Cenggini cite nya, when I back home 4rm work td, I lalu jln depan KLCC tue..Ok, depan KLCC tu kan ada bustop, trafik di jalan ry agak sesak la ms tu, salah satu mangsanya kesesakan jln ry tu, haku lor..so aku stuck kat jln paling tgh...so, demi mencari hiburan di kala kesibukan jln raya tue, mata aku mulalah menjamah suasana di sekitar KLCC tue, tgk org jln2..pastu mata aku terbenti kat sorang hamba ney.. awal2 haku mintak maaf la, kut2 la aku terlampau describe pasal hamba Allah nie..bg menjelaskan jln citer haku ney, hamba yg aku gelar "pakcik" ni seorang pengemis, refer to pakaian lebih kepada org yg x berapa sehat mentalnya(x sampai ht nk ckp), pakaian comot2.. jd masa aku terkalih kat pakcik ni, kebetulan seluar dia londeh sampai ke kaki...masa tu pakcik dalam keadaan tunduk mcm nk amek sesuatu ...ms tu aku x nmpk lg dia ney seorng pakcik....dengan berdosanya aku tergelak...(Ya Allah ampunkan aku)..

          Tiba2..yg meruntun ht aku masa tue, pakcik tue terkejut seluar dia londeh..lepas tu ms dia nk angkat seluar dia, dia pandang ke arah jln raya yg mana bg aku muka dia menahan malu..dan seluar yg londeh, yg ku sangkakan seluar sebenarnya bukan seluar yg sebenar..tetapi kemeja yg di jadikan seluar... Ya Allah.. Masa aku tgk tue mmg aku x leh nk tahan kesedihan dlm hati aku ney...tang tue jgk air mata aku melompat2 keluar...berdosanya aku gelak pada keperitan dan penderitaan org... bukan dipinta nasib sebegitu..tp apa yg haku buat....??? gelak...kejamnya aku...maafkan aku pakcik....haku x terteniat pon...rasa bersalah membuak2..

        Mulalah rasa bersalah menerjah benak aku ney.. Haku x dapat bayangkan yg mana org yg aku tergelak td tu, salah seorang ahli keluarga aku...Ya Allah...bertambah-tambahlah kekesalan dlm ht aku ney.. Knapa pakcik tu terbiar mcm tue..mana anak2 dia?..keluarga dia.? kenapa x hargai pakcik tu?? To all yg masih ber ayah, silah hargai ayah anda..sementara mereka ada..like me, x der peluang pon nk merasa kasih syg seorang ayh, dia dah x der..since I was kid lg..so, please............I begging
u all, please take care of them...sob2..sedey weii...

        Masa dalam keta, masa duk kesat air banjir kat pipi ney, keta sebelah2 duk jeling2 haku(perasan)..mesti diorng pk, pehal minah ney..menangis sbb jln sesak kew, sbb kena dump.. hik2..wat ever..I tgh sedey kay, so mind ur own business kay.. Dalam kesedeyhan yg mlnda ht bak tisu kena celop air ney, aku dgn tidak upaya menelepon Jueriah(bkn nm sebenar), menceritakn tragedik yg berlaku.. Gelak besor dia..dia ckp "tue la, mesti gelak tu besow sgt yg jd nyesal camnie"..hakikatnya aku cuma tergelak..besow kecik tu, x dikira yeay..

"Ya Allah...ampunilah hamba mu ini...berilah kesenangan dan pertolongan kepada pakcik itu Ya Allah, lindungilah pakcik itu ya Allah...Amin.."


2 comments:

  1. betol tak elokk gelakk atas kesusahnn orngg.
    but i know u tak sngaja kann??

    newayy, knp font terangg sgt??
    ke aku tak habes loadingg eh?
    sakit mata sikett. huaa~

    ReplyDelete
  2. hahaha..x habes loading la tue...background color putih laa...yay..

    ReplyDelete