Friday 7 May 2010

Mission Impossible Nite..007

Psst......psssttt...meh jap..ader benda nk citer ni.. X sabar nk kongsi nie..
Halu..Sekang kul 2.24 a.m..Sudah pagi ni..Baru je lepas mandi..Entry kali ni bukan nk ckp psl mandi... Termaktub dlm kalbu nk ckp psl TM Award 2010..Wah, sy pon terjoin gak pi sana..Memula ingatkan sekadar ada TM got talent n dinner...tp ada sumbangan ikhlas TM mendermakan hiburan untuk halwa telinga staff nyer...TM menghidangkan Aflin Shauki n Misya... Very the best la Aflin..Lawak spontan yg bagus n very the gud laa.. Misya jg x kurang dgn persembahan Meletop2 yg boleh membuatkan aku x hiraukan camera2 yg sedang mengetip wajahku nih..x kisahlah kalau dalam gmbr2 tu part aku hnya nmpk lobang idong jer...janji moment aku x terlepas dgn Misya..eceh..Mcm la aku minat Misya..x pun..tp the performance was so gud.. I Like..Thum Up to both of them.. Aku dlm ht terdetik gak nk brgmbr ngn Jejaka Montel yg cute n cumil kat pentas tu..Tapi x kesampaian..Balik awal sbb frust diri ini tak se-Lucky org yg pi rampas hadiah daripada aku..Aku dah agak dr awal, aku ni mesti x dpt nk rebot lucky draw tu..x pernah dapat..eh tipu...dulu dapat sekali..sekali jer pon...Mungkin sebelum turun tu aku x bc doa kut..tu yg x bertuah tu...Aku pon x nk lucky draw tu..aku n ayu siap bg sign language sbb x nk menng dlm lucky draw tu..sbb nyer pasal hadiah dia la melancong ke luar negara.(padahal x der pasport)..wat per...dalam negara lg bagus.(bc dlm nada dengki n berlagak)...AKu rs ckup la intro of BOND nite....x larat...huargggg...ngntuk sdh..ti aku cite siap ngn gmbr..x smpt dah nk upload.. ngntuk laa..Byk lg nk citer...x per..aku bg peluang kt U all tido dulu..buat apa yg patut nnti, sambug di entry yg lain...K see u all..

No comments:

Post a Comment