Thursday 10 March 2011

Aku Mau Kurus

Camner eh nak kurus..aku dah try tok berposa dr nasi, tp still x turun dah seminggu..felik jgk..apsal x turun...seminggu tue x mkn nasik...something wrong somewhere neh..haisshh...mlm x mkn...tghr x mkn nasi...haishh sekali lg...ada tips x nk kasi aku secara kurus...tip yg simple laa..x yah ckp bersenam laa...itu mmg semua org tau dgn bersenam boleh kurus...lain2 tips yg boleh membantu diriku...aku ada terbaca dalam satu blog ni, dia kata jgn skip mealtime anda.. huh...kalo 7 kali, semuanya jgn skip..haik, cemana nk kurus kalau asyik mkn jer kan.... blog ini memang bagus la untuk jd panduan cemana nak kurus..diet yang betul la, bkn menyakitkan bdn.. blog ini dinamakn sususejat , dalam blog ni akan cerita semua pasal pemakanan, kandungan kalori yg kita boleh ambil stiap hr, cara senaman yang effective, semua ada la... semua terletak pada diri kita samada kita nk apply apa yg di ajar ataupon tidak.... Mungkin aku ni kena letak gambar model supaya dapat menjadi sumber inspirasi aku tok jd slim...ckp senang eh..letak gmbr jer nak motivate, nk apply tu ssh..sbb nk kena berperang dgn nafsu mkn lg....tp yg penting kena nekad laa...kalau x nekad, hanya hangat2 taik ayam..x jadi beb...

8 comments:

  1. Slm... Try tgk website ni... www.taqatropica.com @ cari kat FB, search je 'taqa tropica'.

    ReplyDelete
  2. cik wani, tq for the suggestion..tp ini produk apa ni?? boleh kurus eeh??

    ReplyDelete
  3. hahah...jom kita sama2 menguruskan badan..haiyaakkk..cemana cara nk kurus nii??

    ReplyDelete
  4. adush..naik lg sekilo...apa punya diet ney???adusshhh

    ReplyDelete
  5. cmne xnaik. turun 100g naik 300g.. hahaha

    ReplyDelete
  6. eh, berat naik ke skang ni kak lid? dulu ok je solid :)

    ReplyDelete
  7. zool: yelah zul..mana ko tau ni??kui2
    Amirez: solid ke dulu...bukan adi ada kutuk k.lid gemok ker?? kekeke

    ReplyDelete