Wednesday 9 March 2011

I'm moving

pejam celik pejam celik, dah dekat 1 bln dah aku pindah masuk rumah br..perasaan tu, ok lah..not bad..sbb fully privacy,tp aku kena bangun awl sebab aku kena perangi musuh aku..Mr. jem.. tp kat perumahan ni aku takot ckit..sebab kena jaga2 pada peragut2 yg berani mati..house mate aku penah kena ragut, yg kununnya pd waktu tu, dia nk bukak gate rumah..blom smpt bkk dtg la mamat melayu 2 org, tanyakan arah masjid..kununnya x tahu jln..lepas jwb soklan lelaki u 2,3 patah..dia meneruskan agendanya td tok bukak gate. dan....tidak semena2nya dia diberi layanan istimewa dgn meletakkan sebilah pisau di perut h.mate aku....nak x nak, terpaksalah bg apa yg ada...

So, setiap kali aku nk bkk gate, kepala aku terpusing 360 darjah..berhati2 dowh...punya lah berhati2, sampai jer depan gate rumah, aku kena matikan enjin..turun pi bukak gate..pastu idopkan balik enjin keta aku...x kisahla..janji aku rasa selamat...takot ngn keta2 x der nnti..mintak jauhkanlah yer... tiap kali keluar ke federal hway, aku asyik larik jer drpd en. polis yg jg trafik tue..bukan fobia..tp sbb aku wat salah..hati x senang wooo...asyik larik jer drpd pandangn diorng...takpon time nampak keta polis kat blkng haku..dup dap dup dap..mcm2 doa aku bc...seb baik x termasuk doa mkn..seriau lorrr... sbb utama aku larik drpd depa ni, sbb aku keturunan raja...huhuhu..cermin keta haku gelap ler....tinted gelap giler.. kalau aku angkat mana2 jari pon kat org...org x nmpk kut.. 

Owhh..b4 4get..for 5 daysssss................................ 5 daysssssssssssss....say NO to N.A.S.I...my highest achievement to avoid N.A.S.I..halaluya...5 daysssssssssssss.......In order to support biggest loser game in my office.. so, i need to lose a few kg..no matter what..i have to...overweight is not suit me at all...eceh..but i'm now overweight lorrr..help.. kena kuat..kena kuat.. KENTAL please...i have to stick with my diet routine.. i have routine??..oowhh wat ever...no n.a.s.i for dinner..no n.a.s.i for lunch..i have to do this just for 3 months...

No comments:

Post a Comment